Kakós- málnás torta

2016. július 17. - Borbélyné M. Edit

Finom, egyszerű, könnyed tortát készítettem még korábban, aminek az ünnepelt is nagyon örült. Málnát még talán lehet találni, de fagyasztottal is kiválóan működött a krém. Egy kis vidámságot hozhat ebben a rossz időben. Próbáljátok csak ki!

csokis_torta2.jpg

 

Készítettem egy kakaós piskótát, amit két felé vágtam el. A málnás krém és a kakaós tejszínhab volt a tölteléke. Díszítettem és hamar el is fogyott. Lássuk a receptet!

Piskóta: Egy finom, nagyon kakaós piskótát készítettem az Ünnepeltnek. 7 tojást felvertem 7 ek. kr. cukorral, egészen fehéredésig turmixoltam. Majd hozzá adtam 7 ek. lisztet és 1 cs. sütőport és 3 ek. kakaót, amit kézzel, óvatosan, de alaposan összekevertem. Majd az előmelegített sütőbe betettem a tésztát, ami egy kör alakú formába volt bele öntve. Tűpróbáig sütöttem, majd hagytam kihűlni. Utána kettő részletbe vágtam a piskótát.

Málnás krém: Az Fiatalember szeptember végi születésű, így akkor ,sajnos, csak fagyasztott málnát tudtam használni. Így előző este kivettem a fagyiból egy adag málnát, kb. 25-30 dkg lehetett. Éjjel szépen felolvadt, majd felhasználás előtt lecsöpögtettem. Vertem fel 2 dl habtejszínt hozzá 1 cs. habfixálóval és szépen összekevertem a gyümölccsel. Egy kis porcukorral lehet az ízén édesíteni, ha szükséges.

Kakaós krém: Felvertem szintén 3 dl habtejszínt 2 cs. habfixálóval és tettem bele 3 ek. kakaót. DE hagytam egy pici fehér tejszínhabot a díszítéshez!

Ilyen egyszerűek a krémek. :) Én legjobban a Cukrászhabot szeretem, amit 5 dl-es kiszerelésben nyugodtan meglehet venni, ez a torta meghálálja a minőséget.

Összeállítás:
1. Egy kakaós piskóta kerül alulra.
2. Az összes málnás krém következik.
3. Piskóta teteje.
4. Kakaós krém jön, aminek elsimítottam a felületét. Díszítettem még tejszínhabbal, cukorkákkal és marcipánnal is a tetőt. Az oldalára szintén kakaós krém és egy kicsi tejszínhab került.

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr908896052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása