Kávés torta

2016. július 25. - Borbélyné M. Edit

Ez az ízvilág egy kicsit megosztó, hiszen, nem mindenki szereti a kávé ízét. A mi családunk egy része nagyon kedveli, számukra készült ez a finomság. Mutatom is a receptet! Kellemes sütögetést!

kaves_torta_csoki_bevonattal.jpg

 

Hozzávalók:
Piskótához: 7 tojás, 7 ek. kr. cukor, 1 cs. van. cukor, 7 ek. liszt, 1 cs. sütőpor, babapiskóta + kávé
Krémhez: 1 cs. csoki puding, 4 dl tej, 1 ek. liszt, pudingoz kr. cukor, 5 dl. habtejszín, 3 cs. habfixáló, 2 dl-nyi kávé

Készült egy fincsi, kakaós piskóta, 7 tojásból. Felvertem a tojásokat fehéredésig a cukrokkal, 7 kanál kr. cukor és 1 cs. vaníliás cukor. Tettem hozzá 7 kanál lisztet és sütőport, jól összekevertem. Majd beleöntöttem a kapcsos torta formába, és a sütőbe betettem a tésztát. (A sütőt előtte bemelegítettem.)

Egy csokis pudingot felforraltam 4 dl tejjel, cukorral és 1 kanál liszttel. Megvártam, hogy kihűljön. Közben készítettem 2 dl. kávét, édesen, úgy, ahogy mi is megisszuk. Felvertem 5 dl habtejszínt 3 cs. habfixálóval. Majd összekevertem a hármat. Kb. 4 részre osztottam a krémet.

Felvágtam a piskótát két részre. Alulra került az egyik lap, rá a krém, majd készítettem egy adag kávét, amiben megforgattam annyi babapiskótát, hogy szépen elfedje a krémet. Egymás mellé rátettem a krémre őket, majd a   egy kis krém következett. Utána a másik piskóta lap és rá a krém. Egy órára betettem a hűtőbe, hogy egy kicsit érjenek össze az ízek. De ha nincs rá idő, sebaj. 

Olvasztottam gőz felett egy tábla étcsokit, azt ráöntöttem a krém tetejére. Újra mehetett be a hűtőbe a torta. Mikor megszilárdult a csoki, díszítettem a maradék krémmel és egy kis marcipánnal. :)

Nagyon finomra sikerült! A kávé szeretőknek kötelezően ajánlom!

 oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr1008913054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása