Barackos- pudingos torta

Sütés nélküli

2016. augusztus 09. - Borbélyné M. Edit

Ismét egy korábbi, egyszerű tortácskát mutatok. Az elmúlt napokban nem voltam gépközelben, mivel nyaraltunk, így elmaradtak a posztok. Lassan pótolgatom őket. :) Addig is olvassátok és készítsétek szeretettel ezt a finomságot. Hamar kész van, és ugyanolyan gyorsan el is fogy(hat).

van_pudingos-barackos-baba_piskotas.jpg

Ez a desszert zsúrtorta volt csak, a torta forma átmérője 18 cm.

Hozzávalók:
- 4 dl tej
- 1 ek. liszt
- 3 ek. kr. cukor
- 1 cs. van. cukor
- 1 cs. vanília puding (de más ízzel is tökéletes)
- 4-5 barack
- 2-3 cs. babapiskóta

A torta forma alját és oldalát kiraktam a babapiskótával. Megmostam a barackot, lecsöpögtettem és felszeleteltem apró darabokra. (De lehet egészben is hagyni.) A gyümölcsöt beleraktam a babapiskótára. Elkészítettem a pudingot, és ráöntöttem a  gyümölcsre. Majd hagytam állni egy éjszakát az egészet. Reggelre szépen átáztak a piskóták. Díszítettem a tetejét és egy szalaggal fel is dobtam az egészet.

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr4210033658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása