Epres- vaníliás- csokis pohár desszert

2016. június 07. - Borbélyné M. Edit

Egy finom epres, vaníliás és csokis pohárkrém ebédre? Vagy vacsira? Vagy csak úgy, bármikor napközben? Jöhet, ugye? Tényleg bárki el tudja készíteni, és pillanatok alatt fogyasztható. Aztán lehet elmosni az üres pohárkákat... Nyami....

epres-csokis_pohar_desszert.jpg

Férjemmel nagyon szeretjük a pudingos alapot különböző gyümölcsökkel, keksszel, babapiskótával. Gyorsan elkészíthető, kevés anyag kell hozzá, hamar fogyasztható is. Ezt reggel raktam össze, majd ebédkor már ettünk is belőle.

Egy nagyobb jénai tálat kibéleltem babpiskótával és megmostam, felszeleteltem az epreket. Annyit tettem bele a gyümölcsből, hogy félig teljen meg a tál, és maradt is még bőven a továbbiakhoz. Az eprekre szórtam egy maroknyi golyós, kakaós müzlit, az is megpuhult a puding alatt. Elkészítettem a vanília pudingot, ahogy a tasakra rá van írva, majd a tálba öntöttem. A maradék epret még belenyomkodtam, és olvasztott csokival nyakon öntöttem az egészet. A tetejét kicsit díszítettem. Tejszínhabbal is kiváló Nagyon finom volt!

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr568786354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása