Gesztenyés Torta II.

2016. augusztus 17. - Borbélyné M. Edit
Sajnos közeledik az ősz, ezt mutatja az időjárás is, ezért egy finom gesztenyés tortát hoztam most. Bármikor elkészíthető és fogyasztható. Nagyon finom, könnyed desszert, egy igazi csajos torta, amit még keresztelő alkalmából készítettem. Bátran ajánlom a figyelmetekbe!

gesztenyes.jpg

Készítettem egy kakaós piskótát.

Készült egy fincsi, kakaós piskóta, 7 tojásból. Felvertem a tojásokat fehéredésig a cukrokkal, 7 kanál kr. cukor és 1 cs. vaníliás cukor. Tettem hozzá 7 kanál lisztet és sütőport, jól összekevertem. Végül kakaó port szórtam bele, úgy két evőkanállal. Majd beleöntöttem a kapcsos torta formába, és a sütőbe betettem a tésztát sülni. (A sütőt előtte bemelegítettem.) Mikor kész lett, hagytam kihűlni. (Tűpróba!)

Krém:

- 500ml habtejszín
- 2 cs. habfixáló
- 1 vaníliás puding
- ízlés szerint cukor a pudinghoz
- 4dl tej
- 1 ek. liszt
- 25 dkg gesztenye püré reszelve

A van. pudingot összeforraltam a tejjel és a liszttel. Teljesen kihűtöttem. A tejszínt jól felvetem a habfixálókkal. Mikor már kihűlt a puding is, összekevertem a hab nagy részével és a gesztenyepürével. Annyi habot tettem csak félre, hogy díszíteni lehessen vele.

A torta összeállítása: alsó lap piskóta, a krém fele, középső lap piskóta, a krém másik fele, valamint a fedő piskóta.Az oldalát a krémmel bekentem még,  a tetejét tejszínhabbal, marcipánnal díszítettem.

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr5710421588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása