Epres- mascarpones torta

2016. május 27. - Borbélyné M. Edit

Most is egy epres finomságot hoztam Nektek. Látványos, könnyű és elképesztően finom desszert. Méltó egy névnapi ajándéknak is.

mascarpones-epres_sziv_torta4.jpg

Készítettem egy szív alakú, egyszerű piskótát. Receptje itt. A rumot kihagytam belőle. Sütés után hűtöttem, majd 3 részre szeleteltem fel a piskótát.

A krém hozzávalói:
- 50 ml habtejszín
- 2 cs. habfixáló
- min. 30 dkg eper, ami lehet fagyasztott is, persze a friss finomabb
- 1 doboz mascarpone
- 1 vaníliás puding
- 4 dcl tej
- 2/3 ek. cukor
- 1 ek. liszt
- díszítéshez 25 dkg friss eper

A pudingot felfőztem a cukorral, a tejjel és a liszttel. Hagytam teljesen kihűlni. Az epret megmostam, lecsöpögtettem, szeleteltem. Fagyasztott eper esetén érdemes előző este kivenni a fagyasztóból és felolvasztani a gyümölcsöt. A tejszínhabot a habfixálóval felvertem, egy kevés részét félre tettem a díszítéshez. Az hozzávalókat összekevertem egy nagy tálba, majd megtöltöttem a lapokat. Alsó lap+ krém+ középső lap+ krém+ felső lap. Én körbe is bevontam még ezzel a krémmel is tortát. Megmostam, felszeleteltem a szépséges epreket, majd díszítettem a tortát. Tejszínhabbal is feldobtam az oldalát.

A végeredményt láthatjátok. Finom volt...

oleles.png

 

,

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr378752180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása