Krémes variáció tortára

2016. szeptember 08. - Borbélyné M. Edit

Szintén egy korábbi tortámat mutatom meg Nektek ma. Krémes. Könnyed, habkönnyű finomság egy kicsi leveles tésztában. Van, aki nem szereti? Szerintem kevesen akadnak ilyenek. Már láthatjátok is, hogy én melyik receptet részesítem előnyben. Sütögetős napot kívánok mindenkinek!

kremes_variacio_1.jpg

A tésztához: 1 cs. leveles tészta

A tésztához én- nemes egyszerűséggel- vásároltam egy leveles tésztát, amit kinyújtottam ujjnyi vastagra. Megsütöttem ez előmelegített sütőben. Próbáljuk meg minél jobban kitölteni a tepsit a tésztával, hogy rá lehessen tenni majd a krémet. Kihűtöttem a lapot.

A krémhez:

  • 1 l tej
  • 2 csomag vaníliás főzős pudingpor
  • 3 tojás sárgája
  • 2 evőkanál finomliszt
  • 15 dkg porcukor
  • 10 dkg sütőmargarin

 

A tejből, tojássárgájából, lisztből és a pudingporból sűrű krémet főztem. Ha kihűlt, belekevertem a sütőmargarinnal kikevert porcukrot, és simára kevertem. Ráhalmoztam a lapra. Egy kis időre betettem a hűtőbe, hogy keményedjen a krém.

A habhoz:

  • 0,5 l habtejszín
  • 3 evőkanál kristálycukor (elhagyható)
  • 2 cs. habfixáló

A tejszínt felvertem a habfixálóval és édesítettem a kr. cukorral. Rátettem a "sárga" krémre.

Díszítéshez: kakaópor

A tetejét torta papír segítségével és kakaóporral díszítettem, valamint ehető gyöngyöket használtam.

 

Ez egy könnyed édesség, gyorsan fogy. Elkészíteni sem egy nagy kunszt. Bátran próbáljátok meg!

oleles.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr4511678285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása