Csokis- tejszínhabos torta

2016. augusztus 29. - Borbélyné M. Edit

Egyszerű és mégis finom. Így jellemezném ezt a csoki krémes tortát, amit tejszínhabbal fedtem be. Könnyed, édes- krémes. Viszonylag gyorsan el is készíthető. Próbáljátok csak ki!

csokis-tejszines.jpg

 

Készült egy diós piskóta, 7 tojásból. Felvertem a tojásokat a cukorral, ( 7 kanál cukorral), fehéredésig mixeltem. Hozzáadtam a 6 kanál lisztet és a sütőport. Kevertem egyet rajta, és jöhetett a dió. Én 3 ek. diót tettem bele, de kinek- kinek ízlése szerint lehet ezen változtatni. Fontos, a fagyasztott diót előtte legalább 3-4 órával vegyük ki a mélyhűtőből! Előmelegített sütőbe megsütöttem a tésztát. (Tűpróba.)

Jöhetett a finom csoki krém! A receptet itt láthatjátok. Teljesen szilárduljon meg a krém! Csak akkor tudjuk levágni a széleit!

Felvertem a csoki krém tetejére 3 dl tejszínhabot 1 cs. habfixálóval. Díszítettem a tortát gyöngyökkel, és egy marcipán rózsával. A végeredményt láthatjátok. Bátran fogjatok hozzá!

oleles.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr3211649888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása