Barackos- túrós- tejszínhabos torta

2016. július 03. - Borbélyné M. Edit

Egy fincsi hűsítő tortát mutatok Nektek. Nyáron kevés dolog lehet jobb a lédús barack és a túró kombinációjánál, egy kis tejszínhab a tetejére... .  Fincsi piskóta hozzá és lehet falatozni. Biztosan szereti mindenki. Nagyon finom, könnyed ízvilág!

barackos-_turos-_tejszinhabos.jpg

Készítettem egy egyszerű piskótát. Receptet itt találtok. 3 részre vágtam mikor kihűlt a piskóta.

Majd jöhet a krém.
Hozzávalók:
- 25 dkg túró
- 25 dkg mascarpone
- vaníliás puding
- 2-3 ek. kristály cukor
- 1 cs. vaníliás cukor
- 4 dl tej
- 1 ek. liszt
- 2 dl tejszínhab + 1 cs. habfixáló a díszítéshez
- minél több édes barack; én olyan 30 dkg-ot használtam

A túrót összetörtem egy villával. A barackot megmostam, meghámoztam, lecsöpögtettem és feldaraboltam kis kockákra. Elkészítettem a vaníliás pudingot a tasak hátára leírtak szerint, de tettem egy kanál lisztet is bele, mert így jobban megköt, és talán nem folyik el a krém. :) Megvártam, hogy kihűljön, majd összekevertem a barackot és a túrót vele.

Ezután összeállítottam a tortát. A piskóta közé kentem a krémet, úgy, hogy a tetejére is maradjon. Majd a tejszínhabot felvertem a habfixálóval és körbekentem a tortát. Végül díszítettem a tetejét. Mi szerettük. Nagyon...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr908863552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása