Barackos- mascarpones torta

2016. június 21. - Borbélyné M. Edit

Egy újabb szülinapos volt a Családban, akinek készült ez a finomság. Igazi, érett, finom őszibarackot már lehet kapni, így könnyű dolgom volt. Mascarpone, vaníliás puding és tejszínhab szükséges a krémhez. Kevésbé bonyolult, az íze pedig verhetetlen.

barackos-_mascarpones_2.JPG

Ezt a receptet már többször használtam, így bátran merem ajánlani mindenkinek. Így csak linkelem az oldalakat, ahol megtaláljátok a leírásokat.

A piskóta receptje itt már leírásra került korábban.

A krémet pedig eperrel használtam még régebben. A receptje itt van. Azonban elkövettem azt a hibát, hogy a megmosott barackot nem eléggé csöpögtettem le, így a krémben levet eresztett, és másnapra egy kicsit megfolyt. :( Persze, az íze remekelt így is. Arra is szeretném felhívni  figyelmet, hogy a tejszínhabot nagyon, nagyon verjük fel, nagyon keményre, különben elfolyhat, mint most nekem. (Lehet, hogy ez volt a hiba? Bár nem hiszem, erre már figyelek...)
Azért az ünnepeltnek ízlett.
oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr568830264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása