Kuglóf

2016. május 07. - Borbélyné M. Edit

Üdvözöllek!

Szintén egy korábbi, egyszerű kuglóf receptjét mutatom meg Nektek. Azóta már többször is elkészítettem, több ízesítéssel. Minden alkalommal nagy siker lett. Bárkinek ajánlom! 

pillangos_-mandulas-_mogyoros-_mazsolas_kuglof.jpgMandulás, mogyorós kuglóf csoki pillangókkal

Az alapreceptet itt találjátok.

Ízesíteni bármivel lehet. (Dió, fahéj, kakaó, megtölteni lekvárral, kókusz, bármilyen aszalt gyümi, stb... )

A legfontosabb, hogy megfelelően kenjük ki a sütőformát, ha az nem szilikon. Én megolvasztott vajat használok, kilisztezem, majd megvárom, hogy kihűljön a tészta és egy gyors mozdulattal kifordítom. Íme az eredmények: A csoki pillangókat szintén én készítettem. Előrajzoltam egy mintát, melyre zsírpapírt tettem, majd a megolvasztott csokival megpróbáltam átrajzolni a lehető legpontosabban díszítő cső segítségével. Így sikerült...

dios-_fahajas_kuglof.jpg

Diós- fahéjas kuglóf

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr298689986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása