Csoki torta

2016. augusztus 03. - Borbélyné M. Edit

Egy első születésnapra készült ez a torta egy gyönyörű kislánynak, aki szereti a pillangókat. Az íze csoki volt az anyukája kérésére, bár, hogy ő milyet szeretett volna, azt nem tudjuk. Ennek ellenére mi szívesen fogyasztottuk a kislány egészségére. És Ő sem tiltakozott elenne... Isten Éltesse!

dsc02753.JPG


Hozzávalók:
Piskótához: 7 tojás, 7 ek. kr. cukor, 1 cs. van. cukor, 7 ek. liszt, 1 cs. sütőpor, kakaó por
Krémhez:  5 dl cukrász hab, 2 cs. habfixáló, 1 cs. csoki puding, 4 dl tej, 2 ek. kr. cukor, 1 ek. liszt, 1 tábla étcsoki
Díszítéshez: tejszínhab, marcipán

Készült egy fincsi, kakaós piskóta, 7 tojásból. Felvertem a tojásokat fehéredésig a cukrokkal, 7 kanál kr. cukor és 1 cs. vaníliás cukor. Tettem hozzá 7 kanál lisztet és sütőport, jól összekevertem. Végül kakaó port szórtam bele, úgy két evőkanállal. Majd beleöntöttem a torta formába, és a sütőbe betettem a tésztát sülni. (A sütőt előtte bemelegítettem.) Mikor kész lett, hagytam kihűlni. (Tűpróba!)

Elkészítettem még korábban a pudingot, hagytam kihűlni. (Én beleteszem a lisztet a kr. cukorral egy időben, mert így biztosan elég kemény lesz a puding. ) Felvertem a habot a habfixálóval, és egy kicsit félretettem belőle a díszítéshez. Majd felolvasztottam a csokit vízgőz felett. A felolvadt csokit beleöntöttem a tejszínhabba, és a pudingot is hozzákevertem. Összedolgoztam a krémet.

A piskótát két részre vágtam, megtöltöttem a lapokat a krémmel. Majd a torta oldalát és bekentem vele és díszítettem ahogy azt látjátok is.

A végeredmény egy könnyed, finom, lágy, csokis torta lett, igazi kislánynak való díszítéssel.

dsc02752.JPG

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr1008933548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása