Trüffel krémes torta

2016. július 13. - Borbélyné M. Edit

Ez az édesség egy két éves kislány szülinapjára készült, aki nagy csiga rajongó... ♥ A csoki krémet pedig, meglepő módon, szereti. Így elkészült ez a tömény édesség, csupa csokival. Hm... Mindenki oda volt érte! A receptje pedig meglepően könnyű. Bátran próbáljátok ki!

truffele_kremes.jpg

Piskóta: Egy finom, nagyon kakaós piskótát készítettem a Lánykának. 7 tojást felvertem 7 ek. kr. cukorral, egészen fehéredésig turmixoltam. Majd hozzá adtam 7 ek. lisztet és 1 cs. sütőport és 3 ek. kakaót, amit kézzel, óvatosan, de alaposan összekevertem. Majd az előmelegített sütőbe betettem a tésztát, ami egy kör alakú formába volt bele öntve. Tűpróbáig sütöttem, majd hagytam kihűlni. Utána kettő részletbe vágtam a piskótát.

Krém: Vettem hozzá 4 tábla! 75%os étcsokit, amit felolvasztottam vízgőzben. Előtte felvertem 4 dl habtejszínt 2 cs. habfixálóval. (De 5 dl-t is elvisel a tejszínből.) Mikor elolvadt a csoki, beleöntöttem a tejszínbe, majd belereszeltem egy narancsnak a héját és a levét is belefacsartam. Jól összekevertem, majd teljesen, de tényleg teljesen kihűtöttem! 

A piskótából kifaragtam a csiga alakot, végül megtöltöttem a krémmel a lapot. A tetejét is és az oldalát is bevontam vele és díszítettem a cukorkákkal.  Csudafinom volt! Az ünnepeltnek nagyon tetszett... oleles.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr848886236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása