Sárgabarackos- joghurtos torta

2016. július 11. - Borbélyné M. Edit

Finom, lédús sárgabarackkal és könnyed joghurttal készült ez a torta. Igazi nyári ízek együttese; kellemes, könnyed édesség, ami bárki számára hűsítő lehet ebben a melegben. Fogyasszátok szeretettel!

dsc02636.JPG

Készítettem egy sima, egyszerű piskótát 5 tojásból. Mivel nem akartam elvágni, csak egy alapot szerettem volna adni a krémhez, így ez is bőven elég volt. Felvertem egy tálban az 5 tojást 5 kanál kr. cukorral. Mikor már fehéredett, akkor hozzáadtam 5 kanál lisztet és fél cs. sütőport. Ezt is összekevertem kézzel, jó alaposan!, betettem kapcsos torta formába, majd a sütőbe és tűpróbáig sütöttem.

A krémhez felvertem 2 dl tejszínt 2 cs. habfixálóval egy tálban, 2 barackos joghurtot és jó sok sárgabarackot beletettem egy másik tálba. (min.10 db-ot-) Persze a barackot megmostam, meghámoztam, felszeleteltem előtte. Összekevertem mindent, és a piskótára öntöttem az egész krémet. Annyi barackot és tejszínhabot hagytam, hogy díszíteni lehessen a tortát. A tetejére még egy zselatint készítettem és dekoráltam.

Nagyon finom volt, csak ajánlani tudom!

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr268880470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása