Málnás- csokis torta

2016. június 28. - Borbélyné M. Edit

A málna és a csoki remek párost alkotnak együtt, hozzá még egy sima és két kakaós piskóta lap, kis díszítés, és már kész is a remek desszert. Ki ne szeretné? Még addig próbáljátok ki, amíg tart a málna szezon... Persze, más gyümölccsel is működhet a dolog, de a friss, lédús, érett málnaszemeket kár lenne kihagyni! Csak ajánlani tudom!

csokis-malnas_torta.jpg

Piskóta:
Készítettem egy kakaós és egy sima piskóta lapot úgy, hogy 8 tojást vertem fel 8 ek. kristály cukorral és 2 cs. vaníliás cukorral. Majd hozzá tettem a lisztet (8 ek.), a sütőport (1 cs.), és a 2/3 részéhez 2 ek. kakaóport is kevertem a habverővel. A sütőt bemelegítettem már előre, és megsütöttem a lapokat. Hagytam kihűlni a piskótákat, majd a kakaósat a kihűlés után elvágtam félbe. Így kaptam összesen három lapot.

Krémek:
Csokis krém: Nekem ez a főzött krém jött be, mindig ezt használom, ha csoki krémet készítek. Receptet itt találtok. A sima csoki tortához dupla adagot főzök. (Biztos, mi biztos...)

Málnás krém:
Megmostam a friss málnát, lecsöpögtettem. Kb. 30 dkg-ot használtam. 2 dl habtejszínt felvertem a habfixálóval, (1 cs.) és készítettem egy pudingot is. Ha van málnás puding, az a legjobb, de a vaníliás is megteszi, én is azt használtam. 4 dl tejet, 3 ek. cukrot, 1 ek. lisztet felfőztem a puding porral, majd hagytam kihűlni. Ezután mindent összekevertem egy nagy tálba. Hm... 

malnas_csokis_torta.jpg

Összeállítás:
1. Egy kakaós piskóta került alulra.
2. A málnás krémet rákentem a lapra.
3. A sárga piskóta lap következett.
4. Egy adag csoki krémet tettem a lapra, kicsit kevesebbet, mint az összes fele.
5. A kakaós piskóta került felülre.
6. A tetejét csoki krémmel bevontam még, és az oldalát is azzal díszítettem. Egy kis rózsa felülre, és kész is lett.
A végeredményt láthatjátok! Nagyon finom volt!!!
oleles.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr788851882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása