Epres- csokis brown torta

2016. május 24. - Borbélyné M. Edit

Végre itt az eperszezon. Hm... Az eper és a csoki együtt mindig nyerő párost alkotnak. Egy réteg piskóta, egy réteg főzött csoki krém, tejszínhab és az eper a tetején. Könnyen elkészíthető. Kinek jöhet egy szelet belőle?

csokis_epres_brown_torta.jpg

Készítettem egy nagyon kakaós és csokis piskótát hat tojásból. Felvertem külön a fehérjét, majd a sárgájához 6 ek. cukrot hozzá adtam és azt is felvertem. Összekevertem a sárgás tésztát a 6 ek. liszttel és egy fél csomag sütőporral, valamint adtam még hozzá 2 ek. kakaóport. Hozzá kevertem nagyon lassan és alaposan a fehérjét, majd egy téglalap alakú tepsibe öntöttem a tésztát. Én sütőpapírt szeretek a tészták alá tenni. Feldaraboltam, nagyon apróra, az étcsokit, bele szórtam még a tésztába és beraktam a sütőbe. (Elő volt melegítve 180 fokra.) Tűpróbáig sütöttem. Kihűlve leszedtem a sütőpapírt róla.

Csoki krémet így készítettem. Ha főzött krémet használok, akkor ezt a receptet veszem elő. Bevált már.

Mikor már teljesen kihűlt a krém, és fel lehetett tenni a piskótára, felvertem a 4dl tejszínhabot 2 habfixálóval, rátettem a krémre, majd díszítettem egy kis habbal és a megmosott, szeletelt eperrel.

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr268743616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása