Gesztenyés Torta

2016. május 12. - Borbélyné M. Edit

Gesztenyét bármikor lehet kapni, fagyasztottan. DE, igazán finom torta válhat belőle egy kis tejszínhab és csokis tető segítségével. Mi szeretjük a gesztenye őszies ízét. És ti?

gesztenyes_pes_20141018.jpg

Készítettem egy kakaós piskótát.

Piskóta receptjét ide írtam le. A rum helyett 2 ek. kakaóport kevertem a tésztához. 3 részre vágtam, miután kihűlt a piskóta.

Krém:

- 500ml habtejszín
- 2 cs. habfixáló
- 1 vaníliás puding
- ízlés szerint cukor a pudinghoz
- 4dl tej
- 1 ek. liszt
- 25 dkg gesztenye püré reszelve

A van. pudingot összeforraltam a tejjel és a liszttel. Teljesen kihűtöttem. A tejszínt jól felvetem a habfixálókkal. Mikor már kihűlt a puding is, összekevertem a hab nagy részével és a gesztenyepürével. Annyi habot tettem csak félre, hogy díszíteni lehessen vele.

A torta összeállítása: alsó lap piskóta, a krém fele, középső lap piskóta, a krém másik fele, valamint a fedő piskóta.Az oldalát a krémmel bekentem még,  a tetejére csokit olvasztottam, majd fehér csokival és tejszínhabbal díszítettem.

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr788710054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása