Pizzás csiga

Leveles tésztából

2016. június 23. - Borbélyné M. Edit

Végre itt a nyár!!! Milyen ételeket lehet vinni a strandra? Valami könnyűt, ami nem romlik meg...
Így készítettem pizzás csigákat leveles tésztából. A Férjem nagyon szereti, a gyerekek esetében ez nem olyan egyértelmű...  Finom sonka a közepébe, sajt a tetejére, és már ehetjük is. Szurkolás közben is kiváló nasi! Próbáljátok ki!

untitledgj.jpg

 

A gyorsabb verzió érdekében bolti leveles tésztát használtam. Előző nap kivettem a fagyasztóból, ki is olvadt annak rendje és módja szerint. Aztán lisztezett deszkára tettem a tésztát, kinyújtottam vékonyra, majd rákentem a pizzakrémet. Ezt követően sonka szeleteket tettem ez egész tésztára, és feltekertem mind a két oldalról. Így dupla csigát kaptam, amit szépen felszeleteltem és a tepsibe tettem. Sorba megkentem őket felvert tojással és sajtot szórta rá. Betettem a sütőbe és hamar el is készült.
Gyorsan, könnyen készíthető. De vigyázat, hamar el is fogy!

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr598834746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása