Hamis feketeerdő torta

2016. június 15. - Borbélyné M. Edit

Egy cseresznyés torta leírását látjátok most. Úgy készült, mint egy klasszikus feketeerdő torta, de cseresznyét használtam a meggy helyett. Finom volt így is, ám azért be kell vallani, hogy hiányzott a meggy savanykás ízvilága. Azért így is gyorsan elfogyott. 

hamis_feketeerdo.jpg

Szóval:
A piskóta:
Készítettem egy klasszikus, kakaós piskótát 6 tojásból. ( A tojásokat fehéredésig vertem 6 ek. kr. cukorral, majd 6 ek. liszttel és 1 cs. sütőporral még kevertem tovább, végül hozzáadtam 2 ek. kakaóport. Kapcsos tortaformába tettem a masszát, amit előtte kizsíroztam. Előmelegített sütőbe tűpróbáig sütöttem. Mikor kihűlt, 3 részre vágtam.)

A cseresznyés krémhez:
A cseresznyét megmostam, kimagoztam, lecsöpögtettem. Kb. 30-35 dkg gyümölcsöt használtam. 1 csomag vanília pudingot felfőztem (4 dl tej, 3 ek. kr. cukor), ha befőttet használunk, a levét nyugodtan felhasználhatjuk a pudinghoz.  Majd bele tettem a cseresznye nagy részét, csak egy keveset hagytam meg díszítésnek. Aztán hűlt a krém egy kis ideig.

A habos krémhez:
0,5 dl tejszínhabot alaposan felvertem 2 cs. habfixálóval és 1 cs. vaníliás cukorral.

A torta összeállítása:
Az alsó piskóta lapra jöhet a habos krém 1/3 része.
A középső piskóta rétegre kenjük a cseresznyés krémet.
Majd a felső lapra jöhet a maradék habos krém, a többi krémmel pedig bevonjuk torta kerületét.
Jöhet a díszítés! Jó munkát hozzá!

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr138813080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása