Barbi torta epres ízesítéssel

2016. május 19. - Borbélyné M. Edit

Sziasztok!

Az egyik kedvenc tortámat mutatom meg Nektek, amit valaha készítettem. Ez a desszert a kislányom 1. szülinapjára készült. A siker nem maradt el. :)

barbis_epres_torta.jpg

 

Készítettem egy diós piskóta lapot és egy kuglófot.

Piskóta recept itt. Kuglóf recept itt.

Két részbe vágtam mind a kettő piskótát.

Epres krém:
- 1 epres joghurt
- 500ml tejszín
- min. 250g eper
- 2 habfixáló

A tejszínhabot felvertem a habfixálóval. Az epret megmostam, felszeleteltem apróra. Majd összekevertem az összes összetevőt egy tálban.

Díszítéshez:
- min. 500ml tejszínhab, de lehet, hogy több is elfogy.
- min. 2 habfixáló
- pár csepp piros ételfesték
- cukor gyöngyök
- egy Barbi baba

A habot megint felvertem a habfixálóval. Kevés ételfestéket kevertem a krém 3/4 részéhez. A többi maradt fehér.

Összeállítás:
1. A kerek piskótát félbe vágtam, megtöltöttem. A tetejére is kentem a krémből.
2. A kuglófot rátettem a kerek piskótára, azt is félbe vágtam és megtöltöttem. Egy kicsi krémet hagytam még későbbre.
3. A Barbi babát lemostam, megtisztítottam, és alufóliával bevontam. A haját felcsatoltam. Bele állítottam a kuglóf közepében lévő lyukba olyan stabilan, ahogy csak lehetett.
4. A maradék epres krémmel kitöltöttem a baba körüli helyet.
5. Jöhet a díszítés mindenki kénye, kedve szerint.

Jó étvágyat kívánok!

oleles.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr388732878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása