Barackos- túrós torta

2016. május 16. - Borbélyné M. Edit

Ezt a tortát is korábban készítettem még el, de azóta már többször is előkerült. Szeretjük a túró és a gyümölcs kombinációit.

barackos_turos.jpg

Egy egyszerű piskótát készítettem. A kakaót persze, kihagytam belőle. Két részre szeleteltem, de fel lehet háromba is vágni a piskótát. Recept itt.

Krém:

-0,5 kg túró, de min. 25 dg. (Ki, mennyire szereti a túrós ízt?)
-ízlés szerint porcukor (elhagyható)
-1 cs. vaníliás cukor
-0,5l tejszínhab
-2 habfixáló por
-0,5 kg friss őszibarack vagy egy nagy konzerv barack kompót
-zselatin por

A tejszínhabot felverem a habfixálóval, a túrót áttöröm villával és összekeverem a cukrokkal. A barackot felszeletelem apró darabokra. Egy pár szeletet vagy cikkelyt hagyok díszítésnek. Majd mindent alaposan összedolgozok egy tálban. Ha kész van, megtöltöm vele a piskótát. Én a legfelső rétegre tettem zselatint, de anélkül is ízletes, és nem is barnul meg a barack. Díszíteni ízlése szerint lehet.

Jó étvágyat hozzá!

oleles.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ferdepiskota.blog.hu/api/trackback/id/tr458712260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása